RODO

RODO


Polityka prywatności.

1. Przetwarzam następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres pocztowy.

2. Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Radców Prawnych Tabert Przyniczka Sp.j., ul. Dąbrowskiego 7, 64-100 Leszno. E-mail: biuro@tplegal.pl.

3. Dane osobowe są przetwarzane w związku z zakupem produktów w sklepie Nukka, tj. w celach dokonania wysyłki zakupionych produktów. Dane osobowe będą przechowywane do dnia zawieszenia działalności bloga i sklepu.

4. Dane udostępniane w ramach komentowania tekstów na blogu (adres e-mail), przechowywane są przez platformę Disqus.

5. Dostępu do przechowywanych przeze mnie danych osobowych nie mają osoby trzecie a baza chroniona jest hasłem i należytymi uprawnieniami.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania uniemożliwia komentowanie oraz dokonywanie zakupów w sklepie.

7. Jeżeli zostanie wybrana opcja otrzymywania powiadomień, dane osobowe będą przetwarzane również w celach marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Podanie danych osobowych w tym celu jest dobrowolne. Dane osobowe będą przechowywane do dnia rezygnacji z usługi.

8. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

9. Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10. Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych: firmie hostingowej, usługodawcy obsługującemu narzędzie wysyłające powiadomienia oraz innym podmiotom, które gwarantują poprawne funkcjonowanie bloga oraz sklepu.

11. Dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania za pomocą narzędzi analitycznych, takich jak Google Analitycs. Profilowanie jest niezbędne do przygotowywania treści, dopasowanych do zainteresowań i potrzeb czytelników.